Regal 292 Startet 29.August.2016 Link til dette innlegget Startet 29.August.2016 Den starter hvis jeg kortslutter starteren med en skrutrekker. Det klikker også i startrelé når jeg vrir om nøkkelen. Det skjedde nærmest over natten. Eneste forvarselet var vel at jeg måtte vri et par-tre ganger med nøkkelen før starteren slo inn. Dette skjedde noen få ganger før den sluttet å virke helt. Noen som har tips til meg? Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Releet son er gåent vil jeg jo si da ? Sitér dette innlegget Link to post
Regal 292 Svart 30.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2016 Ja. Tenkte på det jeg også, men siden det klikker i det så regnet jeg med at det var i orden. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.August.2016 Link til dette innlegget Svart 30.August.2016 Selv om det klikker trenger det ikke gi kontakt. Tipper brente kontakter I releet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.