Tom Rør Svart 24.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2017 diaX skrev for 4 timer siden: Jeg har hatt Norwegian Broker i noen år, NB hevder de står på kundens side, og så langt har kommunikasjon og oppfølging vært utmerket. Det var ikke min erfaring. Hørte ikke et knyst da jeg slet med takstmannen.? Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 24.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2017 (redigert) Tom Rør skrev 1 time siden: Det var ikke min erfaring. Hørte ikke et knyst da jeg slet med takstmannen.? Ja jeg er spent på fortsettelsen. Det er Norwegian Claims Link som behandler skadeoppgjøret på vegne av Lloyds. Jeg venter på skaderapport fra Volvo Penta så prosessen står stille inntil den foreligger. Redigert 24.Oktober.2017 av diaX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 24.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2017 diaX skrev 36 minutter siden: Ja jeg er spent på fortsettelsen. Det er Norwegian Claims Link som behandler skadeoppgjøret på vegne av Lloyds. Jeg venter på skaderapport fra Volvo Penta så prosessen står stille inntil den foreligger. De het "Best claims" da jeg holdt på med dem, og det ble mange mailer fram og tilbake før det ordnet seg. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 24.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2017 Tom Rør skrev 7 minutter siden: De het "Best claims" da jeg holdt på med dem, og det ble mange mailer fram og tilbake før det ordnet seg. Ikke ta helt drepen på meg på forskudd nå da.... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 24.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2017 diaX skrev 28 minutter siden: Ikke ta helt drepen på meg på forskudd nå da.... Beklager hvis jeg skremte deg. Det var ikke meningen. Mitt tilfelle var nok av en annen art, og det var utelukkende en vrang takstmann som gjorde livet mitt surt i den saken. Lykke til med oppgjøret. Det ordner seg alltid for snille gutter :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 24.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2017 Har du søkt frem min erfaring med Norwegian Brokers? Dette er jo noen år siden, så det sier kanskje ikke så mye om hvordan kundebehandlingen er nå. Her begynner saken: Mest motorteknisk i begynnelsen. Det dreier seg mer om forsikring herfra: Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.