faust Startet 2.September.2016 Link til dette innlegget Startet 2.September.2016 Hei, Er helt ny på forumet og har nettopp kjøpt meg en båt, Quicksilver 215. I den forbindelse ønsker jeg å få logo med navn på siden. Om ikke dette innlegget er helt på feil plass i forumet, kan noen komme med tips? Båten er i bergensområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.September.2016 Link til dette innlegget Svart 2.September.2016 Hei, og velkommen på forumet. Flere nettbutikker som har dette. Her er en: https://www.dekorshop.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 2.September.2016 Link til dette innlegget Svart 2.September.2016 Send meg en im så kan jeg kanskje hjelpe deg ☺ Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Sjømann22Valdres Svart 2.September.2016 Link til dette innlegget Svart 2.September.2016 Her hiver jeg meg på, har sett at priser er høge. Baard, driver du med slikt? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 2.September.2016 Link til dette innlegget Svart 2.September.2016 Jeg er også i markedet for båtnavn x 2, skal også ha en form for stilisert bilde med. Synes dekorshop har lite å by på, og en grafisk designer vi var i dialog med hadde priser som lå et godt stykke over det vi hadde sett for oss, selv med rabatt. Holder også til i Bergensområdet. Driver du Baard i bransjen? Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 2.September.2016 Link til dette innlegget Svart 2.September.2016 http://www.profila.no/butikk Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 2.September.2016 Link til dette innlegget Svart 2.September.2016 Ta kontakt med noen i nærområdet som driver med profilering, i mitt tilfelle matchet de prisene jeg hadde sett i nettbutikker og jeg fikk merkene på dagen. Et raskt googlesøk på "profilering bergen" finner mange resultater. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.September.2016 Link til dette innlegget Svart 3.September.2016 Grusomme priser på sånt her i Norge. Bestilte navn til forrige båten, fikk et ark som i praksis var noe klistremerkegreier, sikkert i flott kvalitet, men jaggu var det en flott pris også. Jeg mikket alt selv på hjemmesiden deres, bestilling levert og så kostet det altså en liten formue å trykke på print og legge det i konvolutt. Er flere online tjenester fra det billige utland for slikt. På den andre siden snakker vi om norske arbeidsplasser her også så jeg vet ikke helt. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 3.September.2016 Link til dette innlegget Svart 3.September.2016 Tja. Jeg betalte 750,- kr for 2 nye HUI 85 logoer laget etter et bilde jeg tok av den gamle. Bare forandret litt på fagene så det ble litt mer moderne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.