Jump to content

Edit History

MajorAndy

MajorAndy

Utroligt gåpå-mod og kompetence, du har!

 

Da Nord West skiftede motortype i 390-eren fra KAD til D6, så kunne riseren heller ikke være der i højden. Det løste de ved at fremstille en særlig riser, der var lige akkurat højt nok men lavt nok til at være under lugen. Derfor lå det ned i stedet for at være så højt som det eksisterende. For at få plads, flyttede de så veivhusfilteret fremad. 

 

Det gav mig nogle udfordringer da der gik tæring i det og værftet var lukket...

 

Men det er måske en løsning at speciallave eksosriser i stedet for at løfte dækket ? 

MajorAndy

MajorAndy

Utroligt gåpå-mod og kompetence, du har!

 

Da Nord West skiftede motortype i 390-eren fra KAD til D6, så kunne riseren heller ikke være der i højden. Det løste de ved at fremstille et særligt eksosbend, der var lige akkurat højt nok men lavt nok til at være under lugen. Derfor lå det ned i stedet for at være så højt som det eksisterende. For at få plads, flyttede de så veivhusfilteret fremad. 

 

Det gav mig nogle udfordringer da der gik tæring i det og værftet var lukket...

 

Men det er måske en løsning at speciallave eksosbend i stedet for at løfte dækket ? 



×
×
  • Create New...