Jump to content

Edit History

kdtran

kdtran

nordan family 27 skrev 24 minutter siden:

.....Men opp til 13-14 og kanskje så vidt 15 år var de med på sjøen hele tiden. 

Og det er der vi er nå, i form av at ungene er 10, 12 og 16 i løpet av året og sånn sett nok blir med oss noen år til.

I tillegg har vi en nevø på 11 som bor utenlands men som kommer til Norge hvert år for å bli med på båttur, så dersom jeg velger å se helt bort i fra idiotien relatert til å selge en nullstilt båt, er det en del gode argumenter for å oppgradere.

Eldstemann er for øvrig såpass båt-gal at hun investerte hele konfirmasjonspresangen i egen båt i fjor høst, så hun kommer nok til å være like interessert i å være med på båttur som de to andre en god stund til.

(Særlig hvis pappa kjøper en båt som er stor nok til å ha en summer fun på badeplattformen).

Bikkjene har ikke noe valg. De må være med. 

Jeg starter i hvert fall med en verdivurdering, og så ser jeg hva resultatet blir. :smiley:

kdtran

kdtran

nordan family 27 skrev 11 minutter siden:

.....Men opp til 13-14 og kanskje så vidt 15 år var de med på sjøen hele tiden. 

Og det er der vi er nå, i form av at ungene er 10, 12 og 16 i løpet av året og sånn sett nok blir med oss noen år til.

I tillegg har vi en nevø på 11 som bor utenlands men som kommer til Norge hvert år for å bli med på båttur, så dersom jeg velger å se helt bort i fra idiotien relatert til å selge en nullstilt båt, er det en del gode andre argumenter for å oppgradere.

Eldstemann er for øvrig såpass båt-gal at hun investerte hele konfirmasjonspresangen i egen båt i fjor høst, så hun kommer nok til å være like interessert i å være med på båttur som de to andre en god stund til.

(Særlig hvis pappa kjøper en båt som er stor nok til å ha en summer fun på badeplattformen).

Bikkjene har ikke noe valg. De må være med. 

Jeg starter i hvert fall med en verdivurdering, og så ser jeg hva resultatet blir. :smiley:

• Create New...