Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Jeg er veldig godt fornøyd, det har vært en god hjelp på vanskelige plasser med mye vind som vi hadde på ferien, men må bare lære meg å bruke den korrekt. Noe av det første jeg erfarte, er ved en krapp sving (inn i en bås feks.) så er det baugen som svinger med visp, mens det er hekken som svinger uten. Dette må jeg bare lære å utnytte. Ellers er det ordentlig futt i trusteren, 60kg skyvekraft er mer enn nok, det skal bare et tile touch til på paddelen for at baugen skal svinge. på For å komme inn og ut av båsen i hjemmehavnen, er det nå mye enklere. Der er det rimelig trangt.

baatplassen_son_track.jpg.b59648823cd9cd8e4ddd5dd7587e89a2.jpg

Lars H.

Lars H.

Jeg er veldig godt fornøyd, det har vært en god hjelp på vanskelige plasser med mye vind som vi hadde på ferien, men må bare lære meg å bruke den korrekt. Noe av det første jeg erfarte, er ved en krapp sving (inn i en bås feks.) så er det baugen som svinger med visp, mens det er hekken som svinger uten. Dette må jeg bare lære å utnytte. Ellers er det ordentlig futt i trusteren, 60kg skyvekraft er mer enn nok, det skal bare et tile touch til på paddelen for at baugen skal svine. på For å komme inn og ut av båsen i hjemmehavnen, er det nå mye enklere. Der er det rimelig trangt.

baatplassen_son_track.jpg.b59648823cd9cd8e4ddd5dd7587e89a2.jpg

• Create New...