MarexSuncab_FD Startet 4.September.2016 Link til dette innlegget Startet 4.September.2016 Etter en god del problemer i sommer med motor, har jeg kommet til konklusjonen om at jeg må ta båten opp for grundig rengjøring og service. Båten skal stå hos familie på Skjold/Rådal. Er det noen som vet om det er offentlige kai eller steder for å ta opp båt i Nordåsvannet / Skjoldabukten. Må ha en lastebil med kran. Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 4.September.2016 Link til dette innlegget Svart 4.September.2016 Har sett noen ta det ved kaien på straume bro, men det kan nok kanskje være litt utfordrende ved mye strøm. Ellers kan du jo spørre de i skjold marina: http://www.gulesider.no/finn:marina/skjold Sitér dette innlegget Link to post
utternS52 Svart 4.September.2016 Link til dette innlegget Svart 4.September.2016 Jeg bruker Florvåg på askøy, stor åpen fin plass.. Men om du kommer til med lastebil har jeg ikke sett etter om, da jeg drar rett oppå henger.. Sitér dette innlegget Uttern S52 With Vital Dromedille 15 Skibsplast Familyship 19 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.