Moon72 Startet 5.September.2016 Link til dette innlegget Startet 5.September.2016 (redigert) Hei, Jeg har et lite hull i en søm i en av putene. Hullet er ganske lite men har utvidet seg i løpet av sommeren. https://baatplassen.no/bildearkiv/49/49602/kopi_av_img_3113.jpg Puten er ellers fin, har en av dere gode råd om hvordan det enkelt kan repareres eller i hvertfall stoppes til å utvide seg? Redigert 5.September.2016 av Moon72 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 En drape Plastiseam I hullet burde I det minste forhindre utvidelse. Kanskje du greier å presse det sammen litt mens limet tørker også? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Moon72 Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 En drape Plastiseam I hullet burde I det minste forhindre utvidelse. Kanskje du greier å presse det sammen litt mens limet tørker også? Takk for tipset, men har du noe formening hvor man får kjøpt dette? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Båtutstyrsbutikker har dette. Tror også Bilxtra har. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
TerjeFjern Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 I manualen til Plasti Seam står det følgende : ANBEFALING: Må ikke brukes på vinyl. Unngå vind, varme og fuktighet. Sørg for god ventilasjon under påføring og herding. Sitér dette innlegget Link to post
Moon72 Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Det er noe som heter VLP fra samme produsent, er det det samme som Plastiseam? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 (redigert) VLP har jeg faktisk brukt en gang, med bra resultat! Kan det være at jeg har blandet disse produktene kanskje? Redigert: Ser det nå ja! Plastiseam var den jeg brukte på kalesjesømmene, på setene var det VLP som matte til. Beklager feilinformasjonen! Redigert 5.September.2016 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ivar Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 kjenner ikke de 2 overnevnte produktene , men har brukt Aquasure til lignende reparasjoner Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.