Per Erik Løvdal Startet 5.September.2016 Del på Facebook Startet 5.September.2016 Jeg trenger å løfte seilbåten min opp (45 fot, 10,6 Tonn) for rengjøring/stoffing/bytte anoder etc. Er det noen av forumets medlemmer som kan anbefale et sted mellom Kristiansand og Oslo? Jeg bor selv i Arendal så nærmere jo bedre. Har ikke krybbe så stedet må enten ha slipp slik som Padda eller utleie av krybbe. Må også ha tilgang til strøm og vann. Sitér dette innlegget Link to post
Per Erik Løvdal Svart 5.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2016 Ingen forummedlemmer som har noen input? Når Lars H vil installere baugtrøster får han 3 sider med svar mens jeg får ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 5.September.2016 Del på Facebook Svart 5.September.2016 Asker Marina.... men det er jo langt unna.....http://askermarina.no De har kran og utleieutstyr. Antakelig så er det vel noen nærmere. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 5.September.2016 Del på Facebook Svart 5.September.2016 Ville sjekket Eydehavn, enten Nymo eller Arendal Havn. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.September.2016 Del på Facebook Svart 5.September.2016 - kan jo være at de rette personene med lokalkunnskap ikke har vært innom i dag... Medlemmet Bjørn Løvjomås, som han også kaller seg her, bor i en stor båt i Arendal. Riktignok motorbåt, men han har kanskje tips. Send ham en IM. Ellers så har de fleste som driver med slik kraning til daglig, også støtter som skal brukes. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 6.September.2016 Del på Facebook Svart 6.September.2016 Er da mange som burde kunne ta dette? Sandtangen i Kragerø, Wector Yachting på Stathelle, Jarlsø Marina i Tønsberg for å nevne noen, alle disse har travellift og løfter deg lett opp.. Ellers er ikke båten din større enn at den kan løftes med mobilkran, de finnes jo overalt. Et tips til er å ikke klage over mangel på svar, da sitter det lenger inne hos folk å gidde å svare. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Førstefender Svart 6.September.2016 Del på Facebook Svart 6.September.2016 Salen Marina i Langesund, produsent av Skagen 660. Rimelig leie normalt, men usikker på om de har krybbe til utlån. Sitér dette innlegget Link to post
Per Erik Løvdal Svart 6.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2016 Takk for all hjelp. Beklager mas om input,men har spurt om dette før uten å få særlig respons. Ringte Sandtangen i Kragerø som var servicevennlig og ga meg en god pris. Det finnes muligheter for opplift her i Arendal også, men tror ikke de har krybbe til låns. Sitér dette innlegget Link to post
Ggrimmy Svart 6.September.2016 Del på Facebook Svart 6.September.2016 Kanskje Skjæløy marina i Østfold kan. Så nylig en 40foter+ stå på land der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.