Engers Startet 5.September.2016 Link til dette innlegget Startet 5.September.2016 Jeg har en Bavaria 33 sport fra 2008 med 2 stk. Volvo D3 190 dps drevene har stålpropell. Vet noen av dere hvordan propell det skal være på båten min? ( F5 ? ) Jeg spør fordi båten står på verkstedet, og det skal settes på noen overhalte propeller. Vil da sikre meg at det blir riktige propeller. Jeg får ikke sett på de gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Hvordan propell ??? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Spør der du kjøpte båten/ importør/ forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Jeg skrev hvordan propell, men mente selvfølgelig hvilken propell jeg skal ha. Fikk snakket med en hos Bavaria i dag, og han sa jeg skulle ha F5 propeller. Jeg var ute ved verkstedet nå i kveld, og så at de har satt på F6 propell. Er det noe forskjell av betydning på F5 og F6 ? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Ja, hvis båten skal ha F5 så vil F6 gi for høy belastning på motorene og du vil ikke oppnå riktig toppturtall. Jeg har to sett av hver så jeg har prøvd. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 5.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Takk for svar. Jeg har nå sendt en mail til verkstedet hvor jeg forteller hva Bavaria forteller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.