matramurena Startet 6.September.2016 Link til dette innlegget Startet 6.September.2016 Hei! Jeg er ny her og beklager at min norsk er ikke veldig bra. ;) Har kjøpt meg en Joda 24 med Bukh DV20 motor. Den har et bryttepanel for motor med to lys (amp og oil) en start-knap, stop-knap og en bryter i mellom. Jeg vil gjerne hvite hva denne bryter må gjøres? Jeg kan starte motor når bryter står på begge sider så det er ikke en på/av bryter... Jeg trodde at det var en på/av bryter som jeg kunne bytte for en nøkkelbryter men ses ut som det er noen annet..... Hilsen, Martijn Sitér dette innlegget Link to post
Skrulokk Svart 7.September.2016 Link til dette innlegget Svart 7.September.2016 Har du kun en vippebryter på konsollen, eller er det en i tillegg til den originale "Run/Off" vippebryteren? Sitér dette innlegget Link to post
matramurena Svart 9.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2016 Jeg har en start-nap, en stopknap som betjener stoppemagnet og en bryter som jeg vet ikke hva det må gjøre. Det er en wippebryter med 3 kontakter på baksiden men motoren starter og stoppen uansett på hvilken side den vipebryter står.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.