smurfe Startet 8.September.2016 Link til dette innlegget Startet 8.September.2016 (redigert) Har tatt ut tanken av båten etter at jeg oppdaget små lekkasjer av diesel. Tanken er på 120 liter og er v formet. Er i bunnen at det er noen små hull. Misstenker at det kan ha ligget vann der en stund. Jeg tenkte at det letteste må være å sveise to nye små plater på utsiden. Noen her som driver med aluminium sveis eller vet om noe som tar en sånn jobb. Båten ligger i Holmestrand, men tanken er som sagt ute og jeg er mobil. Redigert 8.September.2016 av smurfe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 8.September.2016 Link til dette innlegget Svart 8.September.2016 Har du spurt Technomek i Sandefjord? Sitér dette innlegget Link to post
HansH Svart 8.September.2016 Link til dette innlegget Svart 8.September.2016 Finnes flere bra tynnplateverksteder som kan dette. Platech evt Almek på Ra/Hortensveien, Sipro i Horten Industripark, Karljohansvern, Fosstech/Borgeskogen, Tønsberg Tynnplate & Maskinering/Narverød/Tønsberg. Og sikkert mange flere. Sitér dette innlegget Link to post
smurfe Svart 9.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2016 Supert! Da er det bare å legge seg på telefonen. Takk for hjelpen, skal se dette løser seg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.