Jump to content

Stor forskjell i forbruk på Yamarin 79 og Finnmaster T7..

R.O

Recommended Posts

Spørsmål og spørsmål, var vel heller en litt undrene betraktning, og overraskende. Yamarin er ikke akkurat noen dårlig sjøbåt den heller, så at forskjellen er så stor var overaskende. Hvilken egenskaper har T7 fremfor Yamarin som forklarer forskjellen..?  T7 er uansett på min topp 3 liste over neste båt, mye pga smarte løsninger, men man vil jo gjerne finne den "perfekte" båten. Lavt forbruk, gode sjøegenskaper og smarte løsninger..:)

Forbruk og rekkevidde var et viktig argument i min kjøpsprosess. Jeg vurderte Yamarin 79 og 81, Finnmaster t7og t8 samt Ibiza 760 og 811. Endte opp med og slå til på et kanontilbud på en ny 79DC, 16 mod med levering våren 17. Gode velprøvde løsninger, gunstig forbruk, samt veldig god erfaring med Yamarin fra tidligere og selvfølgelig pris var utslagsgivende for meg.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...