Zach Startet 13.September.2016 Link til dette innlegget Startet 13.September.2016 Jeg trenger pinne kabelsko for å putte i ledig "hull" i kontakten i elektronikkboksen. Dette for å kunne bruke ledig kabel i kabelsettet mellom motor og instrumentpanel. Jeg har sjekket "elmateriell" i VP Shop delekatalog på nettet, men fant ingen som lignet. Bildet til venstre nedenfor viser en slik kabelsko. Den er ca 30 mm lang, selve spissen 12 mm og 1,5 mm Ø. Bildet til høyre viser kontakten i elektronikkboksen som denne kabelskoen evt. skal puttes inn i. Ønsker tips om hvem som kan ha slike. (Har sjekket med VP Ringstad i Fredrikstad). Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Lite trolig at det blir enkelt å finne en slik. Det enkleste er kanskje å finne en konplett plugg, koster en hundrelapp eller to, hos Elfa Distrelec. Det kan se ut som denne pinnen ligner på de som leveres med Buccaneer kabelplugg. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 14.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Ja, den ligner. Går an å gamle på at pinnen passer. Takk for tipset. Jeg spurte VP Ringstad i Fredrikstad om å få oppgitt produsent av kablene så kunne jeg kanskje kontakte dem direkte. Men VP ga aldri slike opplysninger til forhandlerne sine(!). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.