Rune Totland Startet 14.September.2016 Link til dette innlegget Startet 14.September.2016 (redigert) Har kjøpt en Garmin 525s uten kartbrikke. Programvaren er datert 2008. Når jeg starter den uten brikke er alt normalt, får opp båtsymbol på innlagt verdenskart. Når den startes med kartbrikke i viser den fart, kurs og posisjon men ikke noe båtsymbol og bare grå skjerm. Har prøvd kartbrikken i Garmins pc-app og der funker den ok. Noen forslag noen? Redigert 14.September.2016 av Rune Totland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
blekkulf Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Oppdater software på plotteren? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 14.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Hvordan gjør man det i tilfelle? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 http://www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=010-00597-00Da trenger du en SD kort leser og en SD brikke.Bruk linken,last ned til SD brikke og sett SD brikken i kartplotteren.Forøverig har jeg god tro på at det løser ditt problem. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 14.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Vil dette gjelde selv om det r snakk om en gammel kartbrikke også? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 14.September.2016 Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Det kan jeg ikke svare helt sikkert på.Problemet ditt kan jo skyldes at program varen i plotteren er for gamel til å lese nytt kart.Mest trolig er programvaren i plotteren skadet så den ikke klarer å lese av kortet.Uansett løser du begge problemene med ny SW Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 14.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2016 Hvis kartbrikken er eldre enn sw? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 15.September.2016 Link til dette innlegget Svart 15.September.2016 Jeg har tre forslag ... 1. Prøv et annet kart, se om feilen fortsatt er der. 2. Oppgrader software til siste versjon. 3. Inne på menyen finner til muligheter til å tilbakestill hele GPS til fabrikkinnstilling, gjør det og følg anvisning på skjermen. Software oppgradering er enkelt. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.