oahusby Startet 15.September.2016 Del på Facebook Startet 15.September.2016 Hei, Noen skom kjenner dette skroget eller skrogtypen, kunne tenkt meg litt informasjon om byggested og om det er flere lik denne. Båten har tverrhekk og er ca 18-19 fot, utenbordsmotor men kan virke som det har stått en innenbords en gang i tiden. Synes den minner om en skorgenes/tresfjord men kan ikke huske og ha sett en tverrhekket tresfjord før? Setter pris på all hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
oahusby Svart 21.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Lady E Svart 22.Februar.2017 Del på Facebook Svart 22.Februar.2017 Hei. Nei dette er ingen Skorgenes/Tresfjord, tror knapt den er bygget i Tresfjorden i det hele tatt. Uten om det kjenner ikke jeg båttypen. Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 22.Februar.2017 Del på Facebook Svart 22.Februar.2017 Tipper det er en hjemmebygget bastard. Mener at det fantes tverrhekka Tresfjord loddebåter. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 22.Februar.2017 Del på Facebook Svart 22.Februar.2017 Tresfjord lettbåter,slepebåter i tre var i bruk i ringnotflåten til rundt 1980,og kansje seinere. Dei lagde også dorryer,flotte skrog.Samme skrogene vart visstnok bygd som lystbåtskrog,med øverste bordet i mahogny Sitér dette innlegget Link to post
oahusby Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 (redigert) Bilder fra annonse før påbygd tak og karnapp på bb side Redigert 22.Mars.2017 av oahusby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oahusby Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Båten idag Sitér dette innlegget Link to post
oahusby Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 kansje brubekk båt Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.