Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Kjetil1 skrev On 27.8.2017 at 19.11:

 Så det er ikke direkte Suzukis feil at din bruker olje, eller at alle de jeg har vært borti sviver dårlig og kjører bensin ut overløpsslanger fra forgasser og rett i sjøen. Hadde en på gummibåten, følte jeg hadde kamphelikopter, en time mekking med forgasser og tankrens, gav fem min med kjøring, med faren for at den stoppet og pøste bensin på sjøen...

Den kjenner jeg igjen  forhandler byttet  bensinpumpen det var tull, maste om dritt i forgasseren. feilen  kom og gikk var fin til byn måtte ro hjem. bensin rant ut oveløpene

hakka og gikk til jeg ble forbannet.  

Og endelig en kai som skapt for å skru av forgasseren som lekker bensin ut overløpslangene.

Ekspertene sier det er rusk i forgasseren, så flottøren ikke stenger?

Kjekt med en kompressor så en kan blåse rent, men hjalp det nei, får gruble på det i natt.

Ny dag og nye muligheter kikket på flottøren og armen som stenger ventilen.

Stenger den??

Bøyde litt på flottørarmen,…………..… og litt til.

  • 1470483181.jpg
  • Fikk ikke startet, men ingen bensin ut overløpslangene,  så diagnosen burde være  rett, skulle ikke bøyd det lille ekstra.

    Demonterte og bøyde litt tilbake og motoren startet og ingen bensin i overløp en liten tur ut av havna og bånn pinne på ut siden med 5HK , det var litt moro helt til 5 – 7 åringene med sine 10 til 25 Hk brukte meg som rundingsøye.  En vellykket prøvetur motormessig.

Det var i fjor motoren har malt som en katt siden.

Ingen bensin i overløp.

Motoren kan flyttes liggende på den rette siden geararmen opp, legger motorhuset  på en 10cm skomgummi bit  for å få lit fall.

 

PS. det første som ble gjort var å montere et mye større bensinfilter.

Roger jo

Roger jo

Kjetil1 skrev On 27.8.2017 at 19.11:

 Så det er ikke direkte Suzukis feil at din bruker olje, eller at alle de jeg har vært borti sviver dårlig og kjører bensin ut overløpsslanger fra forgasser og rett i sjøen. Hadde en på gummibåten, følte jeg hadde kamphelikopter, en time mekking med forgasser og tankrens, gav fem min med kjøring, med faren for at den stoppet og pøste bensin på sjøen...

Den kjenner jeg igjen  forhandler byttet  bensinpumpen det var tull, maste om dritt i forgasseren. feilen  kom og gikk var fin til byn måtte ro hjem. bensin rant ut oveløpene

hakka og gikk til jeg ble forbannet.  

Og endelig en kai som skapt for å skru av forgasseren som lekker bensin ut overløpslangene.

Ekspertene sier det er rusk i forgasseren, så flottøren ikke stenger?

Kjekt med en kompressor så en kan blåse rent, men hjalp det nei, får gruble på det i natt.

Ny dag og nye muligheter kikket på flottøren og armen som stenger ventilen.

Stenger den??

Bøyde litt på flottørarmen,…………..… og litt til.

  • 1470483181.jpg
  • Fikk ikke startet, men ingen bensin ut overløpslangene,  så diagnosen burde være  rett, skulle ikke bøyd det lille ekstra.

    Demonterte og bøyde litt tilbake og motoren startet og ingen bensin i overløp en liten tur ut av havna og bånn pinne på ut siden med 5HK , det var litt moro helt til 5 – 7 åringene med sine 10 til 25 Hk brukte meg som rundingsøye.  En vellykket prøvetur motormessig.

Det var i fjor motoren har malt som en katt siden.

Ingen bensin i overløp.

Motoren kan flyttes liggende på den rette siden geararmen opp, legger motorhuset  på en 10cm skomgummi bit  for å få lit fall.



×
×
  • Create New...