Tor Arild Startet 18.September.2016 Link til dette innlegget Startet 18.September.2016 Ligger på Koster og vulkingen i bakre propell har gitt seg. Har reservepropell og Volvo verktøy, men blir ikke klok på å ta av koppen bak propellene. Noen som vet nøkkelstørrelse? Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Hølje Svart 18.September.2016 Link til dette innlegget Svart 18.September.2016 30mm pipe Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 18.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2016 Takk!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.September.2016 Link til dette innlegget Svart 18.September.2016 Legg en 2"x4" plankebit mellom propellen og plata over, så holder den seg fast når du drar løs / fester. Velkommen i "de-vulk klubben" forresten. Jeg måtte skifte på ferieturen i sommer. I Danmark. Vær forberedt på at mutteren sitter hardt, og at du kanskje må ha en lengre arm. Jeg brukkte et rør jeg fant på land Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.September.2016 Link til dette innlegget Svart 18.September.2016 -du trenger forlenger til pipa også... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.