Sjøtunga Startet 19.September.2016 Del på Facebook Startet 19.September.2016 For å demontere startmotoren på en VP MD11C trodde jeg man tar av de to monteringsboltene ved svinghjulet, og dytter motoren akterover ut av monteringsflensen. Stemmer dette? Jeg har fjernet de to boltene, men starteren sitter fremdeles bom fast. Dette kan skyldes korrosjon, men jeg vil gjerne ha bekreftet at det ikke er noen flere fester som skal løsnes før jeg bruker rå makt. (Det står ikke en tøddel om de elektriske enhetene i service manualen til denne motoren) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
båt 45 Svart 19.September.2016 Del på Facebook Svart 19.September.2016 prøv å slå med en trekloss Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 20.September.2016 Del på Facebook Svart 20.September.2016 (redigert) Jeg vet ikke hvordan det er på MD 11 men ofte sitter det en tredje bolt bakom starteren. Det finnes spesielle bøyde ringnøker for å nå denne bolten. Er det bare to, og det ser slik ut på det google finner av bilder av slike startere, så er det juling med trekloss og/eller fiberhammer som gjelder. Redigert 20.September.2016 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 20.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2016 Takk. Da prøver jeg med juling Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Lazyjack Svart 20.September.2016 Del på Facebook Svart 20.September.2016 Evt. pistol, det er som kjent det enkleste! Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 21.September.2016 Del på Facebook Svart 21.September.2016 Det er kun 2 bolter på MD11C starter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.