MR Swe Startet 19.September.2016 Link til dette innlegget Startet 19.September.2016 Hei, Må man registrera seg i småbåtregistret for vare medlem i RS.? Har solgt den gamle så den har jeg meldt ut i rs men når jeg skal registere den gamle som har id så skal de ha 275 kr og melde meg inn i småbåtregistret som jeg bare syns er en idotavgift man må betale årlig for ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 19.September.2016 Link til dette innlegget Svart 19.September.2016 Det må i såfall være noe nytt de har begynt med? Meldte meg inn for om lag tre år siden, men måtte ikke melde meg inn i noe register da i alle fall. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 19.September.2016 Link til dette innlegget Svart 19.September.2016 Nei.Meldte meg nettopp inn, ikke noe småbåtregister. Så her har du misforstått noe. Sitér dette innlegget Link to post
anonym123456 Svart 20.September.2016 Link til dette innlegget Svart 20.September.2016 Da har det nok sikkert skjedd en misforståelse tenker jeg. 275 kr er det de skal ha for omregistrering i småbåtregistret. Men du trenger ikke bruke reg.nr'et på båten når du skal registrere medlemskapet ditt, da holder det med en beskrivelse av båten (produsent, modell, farge). Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 20.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2016 ok var på min side jeg kom opp på den linken.. da melder jeg bare ut min gamle- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.