Jump to content

Noen som kan hjelpe meg med å få tak i dette båtserviset (bilde)?

Goodspeed

Recommended Posts

Som tittel sier, noen som vet hvor jeg kan få tak i dette serviset i serien på bildet under? Jeg hadde en tilsvarende kopp med "Styrmann" på som dessverre gikk i dørken her tidligere i sommer som jeg gjerne skulle fått tak i på ny (var en arvet kopp, derfor litt nostalgiske grunner for å få akkurat en slik igjen). Jeg har sett det har vært lagt ut på finn tidligere, men ingen som vet hvor det kom i fra. Har heller ikke funnet det i noen butikker etter diverse søk på net. 

Evt. om noen her på BP har et slik servise som mot formodning støver ned på et loft, så kjøper jeg gjerne.

bilde

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Har kun en kopp. Den står det matros på dessverre, men du må gjerne få den.

Sier tusen takk for det, men er litt spesifikt ute etter den det står styrmann på. Ellers veldig snilt av deg å tilby den. Det vil si, om den bare ligger i en eske og støver ned og ikke er i bruk, så tar jeg gjerne i mot den (kan betale). Liker jo settet. :) Send meg gjerne en PM om det er tilfellet.

Jeg mener jeg har sett noe som ligner på båtsjappa i Strømstad. De hadde også capser osv med lignende budskap.

Blir litt langt (bosatt på Vestlandet), men om anledning skla jeg sjekke ut. Fikk også tips om at Bestmarin også kunne tenkes at de hadde det. Så skal sjekke det ut også. :)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Vi har det samme i Hulda. Kjøpte det i Strömstad i forrige årtusen, den gangen småungene ikke var 36 år, men sånn i 3- 4 årsalderen. Har hele serien fra Admiral (kona) og nedover til og med Landkrabbe. Og småungene fikk den beskjeden at den første som knuste koppen sin, ville måtte overta landkrabbekoppen. Vi har alle koppene intakt enda. Alt annet som ikke var av støtsikker plast har blitt knust. Avsporing igjen, beklager. Har dessverre ingen kopper å gi bort.

Blir litt langt (bosatt på Vestlandet), men om anledning skla jeg sjekke ut. Fikk også tips om at Bestmarin også kunne tenkes at de hadde det. Så skal sjekke det ut også. :)

Jeg skal antakelig (avhengig av at båten blir ferdig neste helg og ikke minst været) til Strömstad uka etter vinterferien, da kan jeg ta en titt innom de to båtsjappene jeg vet om der og si ifra om jegs er noe som ligner.

Jeg skal antakelig (avhengig av at båten blir ferdig neste helg og ikke minst været) til Strömstad uka etter vinterferien, da kan jeg ta en titt innom de to båtsjappene jeg vet om der og si ifra om jegs er noe som ligner.

Det setter jeg veldig pris på om du har mulighet til det og skulle komme over en slik! :)

Eg er som sagt også intr! :thumbsup:  Og fra vestlandet sjøl. Så vist de har, så kan kanskje vi gå sammen om frakten Goodspeed?  :wink:  

God plan! :thumbsup:

Jeg tråla tre loppemarkeder i dag, men ingen slike kopper. Jeg vet jeg har sett slike på markeder før. Det dukker nok opp. Det er et par loppemarkeder innenfor de nærmeste ukene, så jeg sjekker der også.

Ja, jeg tråler litt diverse bruktsalg og holder øyne oppe også. Sender deg en IM med navn/adresse, btw. :)

Takk for all utkikk og hjelp, veldig hyggelig av dere!

En fortsatt god søndag til alle!

Goodspeed

Oppdatering fra denne fronten - det dukket overraskende nok opp et komplett pent brukt servise av dette på Finn i helgen som jeg klarte å få kuppet før noen andre gjorde det. I følge selger var det veldig mange interessenter på det. Så til dere andre som også er på utkikk etter dette, så dukker det tydeligvis opp med ulike mellomrom, men da er det nok lurt å være tidlig ute på avtrekkeren. :)

Goodspeed

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...