Jump to content

Yamaha 50 4takt, bensin i oljen etter rengjøring av forgassere

Mariusrossi

Recommended Posts

Hei er det noen såm kan hjelpe med yamaha 50 4-takt 2003 mod

Har hat problemer med motoren før tete forgasser og slikt. Sist jeg hade problemer med å starte vile ikke motoren gå ordentlig og jeg tok jeg forgasseren på land får å rengjøre de. Eter å ha monter på igjen fik jeg bare motoren til å gå på minimum 2000rpm med firi gass, prøvde å slakke ned turtallet men motoren døde. I dag tok jeg båten på land får å ta av topp dekslet, på grun av mye mye diskusjon på job om å sjekke ventiler. Men da jeg tappet ut oljen kjente jeg bensin lukta, det var kanskje 50% bensin i oljen. Så jeg demonterte bensin pumpa får å se om det var den såm lakk men det var ikke det. Men når jeg pumpet på blæren på bensin slangen kom det bensin ut av begge ender på forgasseren, fårgaserne hade jo blit montert samen rettet før og jeg testet med å blåse i bensin slangene å lukke flotøren, det virket tett. jeg vet ikke va jeg skal gjøre

Takk får eventuelle tilbake meldinger

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...