Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Vesterskog skrev 16 minutter siden:

Er ikke alle disse rtu enhetene fra ebay 2G? Trodde der var standard for sånne ting med lite datamengde

Nope. Finens både for 2G, 3G og 4G. Har ikke lest meg opp på hva telenor eller telia blir å bruke for «bakoverkompalitet. Mulig det er 2G men det kan også være enda dårligere. Om man ikke trenger akkurat i dag så kan det være greit å vente til 5G kommer. 5G har mye bedre støtte i protokollene for IoT, som allerede kommer for fullt. Med IoT kan man gjære så myyye mere med boksene. 

Kjellg

Kjellg

Vesterskog skrev 13 minutter siden:

Er ikke alle disse rtu enhetene fra ebay 2G? Trodde der var standard for sånne ting med lite datamengde

Nope. Finens både for 2G, 3G og 4G. Har ikke lest meg opp på hva telenor eller telia blir å bruke for «bakoverkompalitet. Mulig det er 2G men det kan også være enda dårligere. Om man ikke trenger akkurat i dag så kan det være greit å vente til 5G kommer. 5G har støtte i protokollene for IoT som allerede kommer for fullt. Med IoT kan man gjære så myyye mere med boksene. 

Kjellg

Kjellg

Vesterskog skrev 13 minutter siden:

Nope. Finens både for 2G, 3G og 4G. Har ikke lest meg opp på hva telenor eller telia blir å bruke for «bakoverkompalitet. Mulig det er 2G men det kan også være enda dårligere. Om man ikke trenger akkurat i dag så kan det være greit å vente til 5G kommer. 5G har støtte i protokollene for IoT som allerede kommer for fullt. Med IoT kan man gjlre så myyye mere med boksene. 

Kjellg

Kjellg

Vesterskog skrev 10 minutter siden:

Nope. Finens både for 2G, 3G og 4G. Har ikke lest meg opp på hva telenor eller telia blir å bruke for «bakoverkompalitet. Mulig det er 2G men det kan også være enda dårligere. Om man ikke trenger akkurat i dag så kan det være greit å vente til 5G kommer. 5G har støtte i protokollene for IoT som allerede kommer for fullt. 

• Create New...