sunnmøre Startet 29.September.2016 Link til dette innlegget Startet 29.September.2016 På båten eg kjøpte i sommar, var det ikkje montert luftfilter. Båten vart frakta heim utan dette. Fann for litt sidan eit filter i båten, type "skumgummi" som ser ut som dei orginale. Filteret har ingen forsterkingar innvendig, som metallramme eller liknande, består berre av skum. Det verkar likevel til å vere ganske stivt. Det eg lurer på, er om det er trygt å montere det slik det er, eller om det skal ha ei indre ramme. Litt dumt å montere det, for plutseleg å oppdage at det blir dratt inn i motoren. Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Luftfilter Volvo Penta 2030 hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.September.2016 Link til dette innlegget Svart 29.September.2016 Ser ut som det er slik det skal være. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 19.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2016 For å svare meg sjølv, så skal luftfilteret ha ei indre ramme som avstiver filteret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.