Eureka Startet 29.September.2016 Link til dette innlegget Startet 29.September.2016 Sto ved krydderhylla på Rema1000 i dag, og så en pakke med malt anis. Tok meg selv i å humre litt for meg selv... Kom på at jeg tok et bilde i sommer da jeg gikk med båten fra Mandal til Ålesund via Spangereidkanalen. Har kommunen budsjett til å skrive en ny "K" på siktet før sommeren 2017 mon tro... :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.September.2016 Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 30.September.2016 Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 (redigert) Tja, er det egentlig så stor forskjell på anal og kanal? Det er begge en "led" hvor noe skal passere igjennom. Hovedforskjellen må ligge i at i kanaler er det åpnet for trafikk begge veier. Mens i analen er det (med noen unntak) kun åpnet for enveistrafikk.? Redigert 30.September.2016 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
LALUNA II Svart 30.September.2016 Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 Har kommunen budsjett til å skrive en ny "K" på siktet før sommeren 2017 mon tro... :) Ja si det Kaste stein i glasshus kan jo og gå galt [] [] Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Eureka Svart 30.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2016 :) jeg flytter på K og spanderer en L. Skal tro hvor lenge det kommer til å stå Spangereid analen... :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.