Philonica III Startet 2.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2016 Noen som har forslag og erfaring med opplagsutstyr til Nimbus 4000? Reidar Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 5.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 Bare lurte, har ikke sett denne under da jeg fikk den i mai. Tenkte da på noe info ang. kjøl, krybbe, bukker osv. R Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 Ville gått for 6xSeaequip båtstøtter og 2-3 kjølklosser i trevirke, evt flere leva med sville / bjelken toppen. Min vurdering er at det er mer solid enn det meste av krybber, og kan anvendes til det meste av ulike båter. Mener å huske at hver støtte tåler omlag 8 tonn, men det finner du ut av på hjemmesiden. Har brukt det på minde siste 6-7 vintrene og er veldig tilfreds med det. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 6.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2016 (redigert) Enig med Nordan Family, jeg ville ikke gått for krybbe. Jeg hadde Ilas Goliat tidligere (35 fot, snaue 7 tonn båt), men nå bruker jeg treverk under kjøl og 6 stk. støtter fra Maritim. Mye enklere å plassere båten, og tar mindre lagringsplass. Jeg bruker ikke paller under støttene lenger, det var bare ett år da det var litt skrått der båten skulle stå. Nå settes støttene rett på bakken. Redigert 6.Oktober.2016 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Kaskazi Svart 6.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2016 Nimbus har tegning for krybbe til dette skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.