Jump to content

Opplagsutstyr til Nimbus 4000 ?

Philonica III

Recommended Posts

Ville gått for 6xSeaequip båtstøtter og 2-3 kjølklosser i trevirke, evt flere leva med sville / bjelken toppen. Min vurdering er at det er mer solid enn det meste av krybber, og kan anvendes til det meste av ulike båter. Mener å huske at hver støtte tåler omlag 8 tonn, men det finner du ut av på hjemmesiden. Har brukt det på minde siste 6-7 vintrene og er veldig tilfreds med det.

Enig med Nordan Family, jeg ville ikke gått for krybbe. Jeg hadde Ilas Goliat tidligere (35 fot, snaue 7 tonn båt), men nå bruker jeg treverk under kjøl og 6 stk. støtter fra Maritim. Mye enklere å plassere båten, og tar mindre lagringsplass.

bilde

Jeg bruker ikke paller under støttene lenger, det var bare ett år da det var litt skrått der båten skulle stå. Nå settes støttene rett på bakken.

Redigert av Key Freak (see edit history)

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...