Kristi@n Startet 4.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2016 Hei, jeg lurer på om nån vet nøyaktig lengde på NB 800, kun lengden på båten uten baugspyd og badeplattform. Mvh Kristian Sitér dette innlegget Link to post
Kristi@n Svart 4.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2016 Grunnen til at jeg lurer på dette er fordi nye regler for fartøy registrert for fiske gjelder fra nøyaktig 8 meter Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 5.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 NB Marine kan mest sannsynlig svare best på dette - nbmarine.no > om oss > kontaktinfo Men 800 her står vel for 800 cm (8 mtr). Badeplattform og ev. baugspyd er ikke faststøpt på disse og regnes derfor, såvidt jeg forstår, ikke som en del av skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Kristi@n Svart 5.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 Har sendt både sms og e_post uten å få noe svar, ja du har nåkk rett i att den er 8 meter men tenkte kanskje den kunne være 798 og de har rundet opp, ville vært veldig høvelig får mitt tilfelle isåfall.vurderer også NB 750 men det er vel ikke noe større dekk på den Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 5.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 Jeg ringte et av numrene som oppgitt på nbmarine.no for et par uker siden og fikk både svar og god hjelp. Kjenner ikke til regelverket for fiske men dersom det er slik at båtens lengde ikke må oversitige 8 meter så bør det vel være innenfor om båten er oppgitt å være nøyaktig denne lengden. Dersom du poster en link til reglene du viser til er det nok andre her som kjenner til hvordan disse skal tolkes. Sitér dette innlegget Link to post
Kristi@n Svart 5.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 Skal ringe de i morgen. https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2013-11-22-1404 Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 5.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 ca 785cm skroget kommer i fra norline 26 Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Kristi@n Svart 5.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2016 Takk til dere begge, da fikk jeg svar på det jeg lurte på :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.