Øystein Reksten Startet 5.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2016 Da er eg blitt eier av ein halco 26 som trenger ein del oppussing, det første som skal gjerast etter ein grundig vask og polering er å få laget nytt akterdekk da dette ikkje er sjølvlensande. Så lurer på om det fortsatt eksisterer form for å kunne få støypt dette i plast eller om det er båter av nyere dato som har dekk som eventuelt kan tilpasses denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 8.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2016 Gratulere med "ny" båt. Jeg begynte med å lage meg to plater diviencyell i hel lengde som jeg plastra på begge sider. Planen min var å plastre de fast med holkile mot skrog og ramme med slølvlensande luker ala det knude har laget på sin Trawler. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Øystein Reksten Svart 15.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2016 Har vurdert dette, men har begrenset plass for å stå og støpe dette spesielt no når det nermer seg vinter og dertil uengnet temperatur for å drive med slikt arbeid. Men det ser vel ut for at det er dette som blir løsninga. kommer jo sjølvsagt også an på pris om det skulle finnes dekk som kunne kunne tilpasses. Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 17.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2016 På min Halco 29 er det støpt nytt dekk med en stor motorluke. Dreneringer er i karmen rundt lokket og hull i skrogsidene der vannet renner ut direkte fra dekket. Finnes ikke svikt og fungerer meget bra. Du kan se noen bilder fra salgsannonsen på finnkode: 36136186. Sitér dette innlegget Link to post
Øystein Reksten Svart 17.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2016 Har sett dette på nokre båter tidligere, men vil ha dekket med 3 luker. Vil ha eit stuve rom på kvar side av motor og minst mulig utstyr montert her bak Planen er og lage løse vegger inn mot motor som isoler og ein patent som gjør at de er enkle og ta ned ved arbeid på maskin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.