LasseJ Startet 6.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2016 Hei, Skal legge ny dørk i en RANA 510 og sliter med å finne leverandør av teakplater m/sort nating i rett tykkelse. Maritim har plater m/sort nating (se link) men ønsker dem tynnere (5,5 mm). De kan levere denne tykkelsen, men da kun m/hvit nating. (Nei, teak på "rull" er ikke noe alternativ) Noen forslag? Sitér dette innlegget www.pwplastservice.no Link to post
Kristi@n Svart 6.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2016 (redigert) Teak på rull er jeg faktisk overasket over, føles som vanlig å gå på og er lettere å renjøre å ser lik ut Redigert 6.Oktober.2016 av Kristi@n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 6.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2016 (redigert) Er båten open er eg litt usikker på om desse platene er bestandige nok over tid. Eit betre alternativ er då teakstavar. Husk og desse platene du viser til er glatte laminatplater. Du ser med eingong dei er kunstige. Eit svært dårleg valg etter mitt syn. Teak på rull som er nemdt ovanfor er då faktisk betre. Redigert 6.Oktober.2016 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 6.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2016 Sjekk med Sandøya båtdekk - båtdekk.no. De har helt sikkert noe som passer. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Lazyjack Svart 6.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2016 Teak på rull er jeg faktisk overasket over, føles som vanlig å gå på og er lettere å renjøre å ser lik utHar du en link til "teak på rull"? Sitér dette innlegget Link to post
LasseJ Svart 6.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2016 "Teak på rull" --> http://www.hocom.no/no/miljoeteak/miljoeteak/dek-king-50mm,-svart-nate.aspx Sitér dette innlegget www.pwplastservice.no Link to post
Kristi@n Svart 6.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2016 Tenkte på denne men det er vel samme greiene https://www.maritim.no/isiteek-dekksplank-2x45mm-sort-nating-1-00m2#.V_ZHbuA4XMI Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.