Jump to content

With 320 Dromedille vinterprosjekt

Cheron75

Recommended Posts

Hei! Jeg er nytt medlem fra Andebu i Vestfold. Pappa til 4 og jobber i helsevesenet.

Fikk fra en kollega en With Dromedille som han igjen hadde fått fra en kamerat. Tiden eller viljen strakk ikke til for å sette denne klassikere i stand.

Uansett, jeg fikk overta den og det gikk ikke mange timene i garasjen før jeg fyrte opp kompressoren og begynte å slipe med skroget. Skroget har en del små skrammer/hakk rundt omkring jeg skal fikse.

Har brukt 6 timer i dag på å lese på forumet for å forberede meg på hvordan jeg skal fikse dette. Har 2 komponent industri epoxy i garasjen som jeg skal bruke i alle hakk/sår før jeg legger på ny gelocat og deretter lakkerer båten. Har jobbet på billakkeringsverksted og har tilgang til lakk.

Planen videre er å lage nye tofter og luke i baugen. Gjøre den så fin som mulig så får vi se om jeg bruker den selv eller om den blir solgt for å glede noen andre.

Noen bilder fra henting i dag

bilde

bilde

bilde

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...