Cheron75 Startet 8.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2016 Hei! Jeg er nytt medlem fra Andebu i Vestfold. Pappa til 4 og jobber i helsevesenet. Fikk fra en kollega en With Dromedille som han igjen hadde fått fra en kamerat. Tiden eller viljen strakk ikke til for å sette denne klassikere i stand. Uansett, jeg fikk overta den og det gikk ikke mange timene i garasjen før jeg fyrte opp kompressoren og begynte å slipe med skroget. Skroget har en del små skrammer/hakk rundt omkring jeg skal fikse. Har brukt 6 timer i dag på å lese på forumet for å forberede meg på hvordan jeg skal fikse dette. Har 2 komponent industri epoxy i garasjen som jeg skal bruke i alle hakk/sår før jeg legger på ny gelocat og deretter lakkerer båten. Har jobbet på billakkeringsverksted og har tilgang til lakk. Planen videre er å lage nye tofter og luke i baugen. Gjøre den så fin som mulig så får vi se om jeg bruker den selv eller om den blir solgt for å glede noen andre. Noen bilder fra henting i dag Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 8.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2016 Er vel 4 stk som ville hatt glede av at du beholdt den! Var jo guttedrømmen dette:) Sitér dette innlegget Link to post
Cheron75 Svart 9.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2016 Den ser jeg. Men vi har ikke båtplass i Vestfold. Er mulig jeg flytter den i naustet til pappa hjemme på Tau. Da kan min bror og hans 2 barn få herja og vi når vi er på besøk på sommeren.. Sitér dette innlegget Link to post
Cheron75 Svart 10.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2016 Har fått slipt med halve båten i morgentimene i dag. Funnet frem alle hakk og sår. Noen bilder Jeg ser for meg å blande opp litt epoxy og smøre godt inni alle hakk og sår. De som er litt store/dype vurderer jeg litt glassfiber inni også. Hva tror ekspertene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.