rmyra Startet 9.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2016 (redigert) Jeg vil lage kjøleboks I en benk I båten. Tenker da en boks på ca 120 liter. Jeg har kikket på forskjellige type aggregater. Har isotherm kjøleskap og er veldig godt fornøyd med det. Men ser feks maritim ikke har isotherm lenger. Men waeco og vitrifrigo. Er det noen som er å anbefale fremfor andre? Tenker da mest på strømforbruk og effekt Mvh Roger Redigert 9.Oktober.2016 av rmyra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2016 http://www.seatronic.no/kjoleskap-kjolebokser-c-236_258/isotherm-kjoleaggregat-p-1680 Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 9.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2016 Jeg kjøpte nylig (3 uker siden) Isotherm GE150 aggregat fra maritim. For boks opptil 150L. Den heller sto ikke på siden dems men fikk den på tilbudet jeg ba om blandet masse andre ting. Ga vel 4500.- for det Sitér dette innlegget Link to post
rmyra Svart 9.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2016 Takk for svar. Jeg har sendt forespørsel til maritim. Jeg skal ha en del forskjellige ting, så hadde vært greit å få alt samme sted. Tror jeg vil gå for isotherm Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 10.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2016 Send mail til maritim . JEg hadde en runde når for 6 uker siden der jeg sendte til 9 forskjellige. kun 4 svarte 1 av de måtte jeg mase masse på (lokal best marin sjappe ) sende purring til alle som ikke svarte etter 1 uke..Maritim var raske på å svare, billigst var di også.Dette var varer for ca 50K, og det har a blitt 10-15K til etter d. ( Virker ikke som om båtsjappene er sugne på å selge varer når så få svarer :/ ) Sitér dette innlegget Link to post
rmyra Svart 10.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2016 (redigert) Da har jeg fått svar fra Maritim. De har sluttet å føres isotherm. Men de skriver også at vitrifrigo bruker danfoss kompressor. Samme som isotherm. Så da blir vel dette kjøleaggregatet omtrentlig tilsvarende som isotherm sitt så da blir det nok den Takk for alle svar Redigert 10.Oktober.2016 av rmyra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2016 (redigert) Da var jeg heldig og fikk en di hadde liggende som siste Jeg kjøpte også vitrifrigo 65L kjøleskap, dannfoss kompressor på det ja, går like rolig og kjøler bra som isotherm. Redigert 11.Oktober.2016 av Gtir_man (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.