Delta23 Startet 9.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2016 (redigert) Har vært og hentet meg en herwa 15 family i dag som jeg skal sette i stand. trenger i den forbindelse litt hjelp fra likesinnede da det har vært utallige mislykkede modifiserinsforsøk på båten av tidligere eiere.... håper noen har bilder av lignende båter?? Redigert 9.Oktober.2016 av herwa15fam (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 9.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2016 Jeg har selv en Herwa 17 de Lux fra tidlig 70-tall. Artig at det er flere som liker å ta vare på disse båtene. Du finner litt om Herbert Waarum og Herwa-båtene her: http://www.vestagdermuseet.no/category/frontpage-sticky-articles/plastbat-2/ Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Ole73 Svart 20.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2017 Har vært og hentet meg en herwa 15 family i dag som jeg skal sette i stand. trenger i den forbindelse litt hjelp fra likesinnede da det har vært utallige mislykkede modifiserinsforsøk på båten av tidligere eiere.... håper noen har bilder av lignende båter?? Sitér dette innlegget Link to post
Ole73 Svart 20.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2017 Hei vi har en fjord day 16 ( 17 ) vi pusset opp hele båten innv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.