Jump to content

Edit History

Hekkbølgen

Hekkbølgen

Skrujeden skrev On 8.3.2018 at 20.48:

Er spent på om du får mer turtall! Har selv samme motor på en baltic og som mangler et par hundre omdreininger. Håper det hjelper å få renset den. Kunne nesten tenkt meg å gjøre det selv på min. Men må den trykktestes etterpå? Min har gått ca 850timer. 

Vis hele sitatet  

Jeg spurte Fuglevik båtservice om de trykktestet og det gjorde de i utgangspunktet ikke.  Men det er kanskje best for å være sikkert. Jeg stoler på mekanikeren og kommer ikke til å trykkteste min.

Ja jeg håper på de siste omdr er på plass. Nå har jeg sandblåst bunnen, balansert og pollert propellen hos Winrace, justert ventilene og gjort alt annet som skal gjøres. Ifølge Yanmar skal kjølerne åpnes og renses på 1000 timer. 

Hekkbølgen

Hekkbølgen

Skrujeden skrev On 8.3.2018 at 20.48:

Er spent på om du får mer turtall! Har selv samme motor på en baltic og som mangler et par hundre omdreininger. Håper det hjelper å få renset den. Kunne nesten tenkt meg å gjøre det selv på min. Men må den trykktestes etterpå? Min har gått ca 850timer. 

Vis hele sitatet  

Jeg spurte Fuglevik båtservice og de gjorde i utgangspunktet ikke det. Men det er kanskje best for å være sikkert. Jeg stoler på mekanikeren og kommer ikke til å trykkteste min. Ja jeg håper på de siste omdr er på plass. Nå har jeg sandblåst bunnen, balansert og pollert propellen hos Winrace, justert ventilene og gjort alt annet som skal gjøres. Ifølge Yanmar skal kjølerne åpnes og renses på 1000 timer.

• Create New...