geirfunkel Startet 12.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2016 Noen her som kan ta på seg (evt tipse om noen) et monteringsoppdrag av "full pakke" navigasjonsutstyr? (Plotter, radar, multidata, autopilot osv) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2016 Hør med Høiden Bil-og Båtelektro i Moss. Tlf 69265868 Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 12.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2016 Har hatt veldig gode erfaringer med Navytech på Høvik. De ligger ved Solvik båthavn, Sandvika Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 Jeg har god erfaring med Serco på Jarlsø i Tønsberg. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Astor Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 (redigert) Jeg bruker Ole Jo på Sætre. Husker ikke hva firma heter men han kan nås på; 90768250. Hils fra Astor! Han skal montere autopilot ombord i Astor denne høsten. Redigert 13.Oktober.2016 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Popeye70 Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 (redigert) Som Astor sier: Ole Jo på Sætre. Jeg har ikke brukt han selv, men da jeg skulle montere utstyr i egen båt spurte jeg litt rundt, og alle skrøt av Ole Jo. Jeg endte med CT Marine i Leangbukta fordi båten ligger der og fordi han stod på Raymarine-standen på Sjøen for alle som en av Raymarines faste montører. CT Marine gjør også en god jobb, men kan fremstå litt "ustrukturert" - han hadde godt med tid på min båt, men endte med å jobbe fram til 30 minutter før vi skulle dra på ferie. Redigert 13.Oktober.2016 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
blekkulf Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 Er det Bavariaen som skal oppgraderes? Hvor på østlandet holder du til, og har du kjøpt utstyret allerede eller tenkte du å kjøpe utstyret hos montøren? Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 Jeg har også bestilt montering av CT marine i Leangbukta. Montering blir til uka regner jeg med, frem til nå har i allefall service vært bra og svært imøtekommende folk der. Men kan jo oppdatere etter selve jobben er gjort også. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 13.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2016 Jeg har også bestilt montering av CT marine i Leangbukta. Montering blir til uka regner jeg med, frem til nå har i allefall service vært bra og svært imøtekommende folk der. Men kan jo oppdatere etter selve jobben er gjort også. CT Marine er dyktig han, altså. Han har vel fått en egen mann på kontoret som følger opp mens han selv er ute og monterer, så det administrative (kundeoppfølging) går bedre nå enn tidligere. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.