Jump to content

Firma på Østlandet som monterer navigasjonsutstyr?

geirfunkel

Recommended Posts

Som Astor sier: Ole Jo på Sætre. Jeg har ikke brukt han selv, men da jeg skulle montere utstyr i egen båt spurte jeg litt rundt, og alle skrøt av Ole Jo.

Jeg endte med CT Marine i Leangbukta fordi båten ligger der og fordi han stod på Raymarine-standen på Sjøen for alle som en av Raymarines faste montører. CT Marine gjør også en god jobb, men kan fremstå litt "ustrukturert" - han hadde godt med tid på min båt, men endte med å jobbe fram til 30 minutter før vi skulle dra på ferie.

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Jeg har også bestilt montering av CT marine i Leangbukta. Montering blir til uka regner jeg med,  frem til nå har i allefall service vært bra og svært imøtekommende folk der. Men kan jo oppdatere etter selve jobben er gjort også. 

CT Marine er dyktig han, altså. Han har vel fått en egen mann på kontoret som følger opp mens han selv er ute og monterer, så det administrative (kundeoppfølging) går bedre nå enn tidligere.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...