Jonesy Startet 14.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2016 Halla ! Kjøpte en brukt 9.9HK Suzuki, litt gammel sølvgrå, fikk ikke med tanken pga rustet i stykker. Kjøpte koblings-adapter på Biltema, 11mm, som passer på motor ved at ikke lekker eksternt, men den fjærbelastede tappen inne i adapteret er ikke lang nok, så dytter ikke inn motstående tapp på koblingen på motoren http://www.biltema.no/no/Bat/Motor/Motortilbehor/Drivstoff-tilbehor/Motor--og-tanktilkobling-2000021478/ Fant det ut etter å ha dratt på meg gnagsår og vrede, at motoren ikke fikk bensin gjennom koblingen på motoren. Lagde så en McGyver-løsning av en plastbit som jeg tredde på tappen inne i adapteret på slangen. Da kom det bensin til motor, men ønsker kjøpe en som fungerer i utgangspunktet. Hvor i Oslo-området, evt så kjører jeg E6 mot Sverige i dag ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 14.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2016 på suzuki har vel motorside kule og ikke tapp.... Sitér dette innlegget Link to post
Jonesy Svart 14.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2016 Stemmer, er kule på motorsiden, men tappen på Biltema-adapteret som jeg har festet på slangen fra tanken, når ikke frem til kula (uten at jeg forlenget den ved å tre på en plastbit). Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 14.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2016 Maritim har - både 1/4" og 3/8". Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.