Kenny95 Startet 15.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2016 Heisann! Det har seg slik at jeg har kjøpt meg en ny båt, nærmere bestemt en Trio 20 fot snekke. Det jeg lurer på er om noen har et passende navn til en slik båt? Skal brukes til fiske. :) Det er også veldig mye fukt/kondens inne i båten, og lurer derfor på om det er noe jeg kan gjøre for å forbedre dette uten at det koster en formue? Det er såpass mye kondens at det drypper fra "taket" i båten.Takk for all hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
sigdy Svart 15.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2016 Kjøp tørrballer evt sett inn en luftavfukter dersom du har tilgang til strøm. Åpne ventiler dersom de finnes, du trenger lufting Sitér dette innlegget Link to post
Kenny95 Svart 15.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2016 Har 2 ventiler på døra inn, rundt der er det realtivt tørt, men helt fremme er det fuktig, pakningene rundt rutene er også noe dårlig, om det kan ha av betydning? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.