Too Much Startet 15.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2016 Ferdig med vinterkonserveringen kom jeg på at frostvæske ikke var målt. Skrekk og gru, den holder bare -15. Har jo selvfølgelig bereder akterut i stuerom. Båten ligger i boblehavn med varmekabel surret rundt motoren og 200w frostsikring. Båten ligger i Oppegård. Holder det? Eller er det bare å sette i gang å bytte frostvæske? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 15.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2016 Mest sansynlig så vil ikkje temperaturen i motorrommet gå mykje under 4 plussgrader med mindre du har gjennomtrekk. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 15.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2016 Stopp trekken, ta av innsugsgitter å skru den på igjen med plast imellom. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
dieselfan Svart 15.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2016 Too Much - this is too little over til det mer seriøse - husk at den beste korrosjonsbeskyttelsen oppnår du ved 50/50 og du har rundt 25% er kjøleveska mer enn 2 år hadde jeg valgt å bytte den... det tar tross alt ikke så lang tid og koster lite... Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 16.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2016 Hehe, må nok bare hoppe i det ja, selv om det ikke blir kaldt i motorrommet så blir det jo kaldt i stuerommet. Byttes skal det jo alikevel fra tid til annen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.