Sun Flyer Startet 19.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2016 Heisann :) Har en tablet pc med både Windows og android. Er det mulig å sende gps data fra telefon til denne, for eksempel via Bluetooth? For bruk med navigasjonsprogrammer. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Gunga Din Svart 20.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2016 Hei Sun Flyer Bluetooth vet jeg ikke, men jeg har GoFree koblet til B&G-plottern, den sender ut det meste av info på Wifi posisjon, navdata, radarbilden....slik att jeg får det trådløst inn på PCn til for eks OpenCPN, og omvendt kan styre radarn via OpenCPN på PCn Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Midtpinne Svart 20.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2016 På android bruker jeg programmet BlueNMEA til det. BlueNMEA støtter både bluetooth og TCP. Siden jeg også bruker telefonen som hotspot bruker jeg TCP.Dette funker fint med OpenCPN f.eks. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 20.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2016 Takk for tips, dette skal testes. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.