Jump to content

Fiksing av Rana 530

rebop

Recommended Posts

Tenker det samme som dere her. Det er nok uaktuelt å prøve å fikse dette nå denne sommeren, med mindre båten er i så dårlig forfatning at det ikke er mulig å sette den på sjøen. Jeg skal få fagfolk til å se det på om noen dager, riktignok bare en kjapp titt, og ikke noe grundig jobb, men det er vel nok til å bedømme om den kan brukes nå eller ei. Håper at det ikke er for gale. Båten føltes faktisk bedre ut i dag enn i går. Mulig at i og med at den endelig er riktig vei, så får ting tørke nå, det er jo også varmere i lufta enn det er på vinteren. 

Spent på om det blir båtsommer eller ei på meg. Er jo allerede bra seint ute, det er jo nå de flotte dagene er. Håper på en fin høst også.

Det må bli noe slikt som i herrens år 2014. Siden den gang har den stått lagret utendørs, først noe slikt som 2år uten å gjøre noe, deretter opp ned og nå nylig endelig vanlig og tilbake opp på hengeren igjen. Var spent på om hengeren var grodd fast, men den rullet overraskende lett. 

I og med at jeg fikk båtplass noe slikt som november 2016 så fikk jeg endelig anledning til å virkelig gjøre noe med saken, annet enn å selge motor og vente på bedre tider... Skal bli kjent å komme seg på vannet hvis jeg kommer så langt!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...