Jump to content

Nytt putesett til Askeladden 44-1600 selges =)

Ruth

Recommended Posts

Jeg fikk sydd fra Askeladden fabrikk, helt nye tidsriktige puter til min Askeladden 16-4400. Desverre solgte jeg båten kort tid etterpå og sitter nå igjen med et helt putesett til denne båtmodellen. (Likt det som er avbildet her). Kostnad for å få spesialsydd dette putesettet var 16 400,-.  Dette var spesialbestilling der verkstedet som sydde alle putesett på den tiden båten var i produksjon, fortsatt satt på malene til putene og omtrent riktig stoff så da fikk jeg laget dem helt nye. Putesettet har omtrent ikke vært brukt og har vært lagret tørt inne hos meg siden båten ble solgt. 

Jeg selger nå hele putesettet til 4000,-. Det bør hentes, men det går vel an å se på muligheten for å få det sendt. 

For spørsmål er det enklest å nå meg her eller på epost: rbirkeland@gmail.com, men det går også an å forsøke på: 98 21 30 62

Mvh,

Ruth 

bilde

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...