TerjeFjern Startet 24.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2016 (redigert) Har et behov for å kunne skyve bordplata i min Princess nærmere/lenger vekk fra sofaen. Ser for meg noe glideskinne med låsemuligheter men finner ingenting noen steder. Noen som har sett noe på nett? Redigert 24.Oktober.2016 av TerjeFjern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 24.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2016 Bildet viser riktignok glideskinne for stolsøyle, men jeg er sikker på at det går an å skaffe i andre lengder. Det gikk i hvert fall an da jeg hadde båtutstyrsjappe på 80-tallet. Om du heller vil skyve hele bordsøylen til sides (om den ikke går gjennom dørken da ), kan dette være noe. Langt høyere prisklasse må påregnes. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
BjornK Svart 24.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2016 Hei ! Hvis jeg var deg ville jeg ha tatt en tur til en campingvognforhandler. Slike skinner til bord har vært svært vanlig i små campingvogner. Løft-Skyv-SettNed... Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 25.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2016 (redigert) Glideskinnene for stolsøyle kan antagelig brukes i en variant. Bordet på min Riviera 36 står på 2 søyler og bordplata er veldig nærme sofaen så planen er å kunne justere den ut slik at man kommer til bak bordet uten å være slangemenneske. Skal ta en titt hos camingvognforhandler også. Takk for tips Redigert 25.Oktober.2016 av TerjeFjern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luffe82 Svart 25.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2016 Det finnes flere varianter og løsninger for bord og: http://www.bestmarin.no/produkter/innredning-og-interioer/bord-og-tilbehoer/gildeskinne-til-bordplate--universal-xl https://www.maritim.no/railblaza-skinne-1000mm-1#.WA8HYuCLSUk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.