Dieseldyret666 Startet 25.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 25.Oktober.2016 Noen som vet hvor jeg får handlet service deler, som olje/diesel filter f.eks til en gammal Mercedes om636 ? Den er nok type sein 70tall om jeg skal gjette.. søkte litt på ebay,men vet ikke hva som passer å ikke. Er det noen båt butikker som driver med sånt ? Skulle også byttet alle vann slangene,må jeg ta av de gamle og kjøpe nye universale,eller får jeg kjøpt disse nye? Hvor får jeg tak i impeller? Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 25.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2016 dette får du nok tak i orginalt enda, bare å ta med deg motor nr til nærmeste mercedes forhandler.å om du vet ossen bil den kan ha stått i er d jo bare å knotte inn en på mekonomen sine sider Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 26.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 (redigert) Et googlesøk på motor bringer deg til et engelsk firma som har alt til disse. Jeg fikk tak i eksosmanifoldpakning via mb-forhandler via motornr. Dieselfilter er et standardfilter som du får overalt. Ta med det gamle. På min var det ikke tradisjonelt oljefilter, men en innsats som man tok ut og vasket i diesel. Det meste av slanger er standardvare. Gummikappene til varmeveksleren får du kjøpt med henvisning til nr på veksleren som jeg vil tro er en Bowman Redigert 26.Oktober.2016 av Rune Totland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.