grawis Startet 26.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2016 Har bodd i båt i flere år nå, stortrives med det, og setter muligens kursen mot Tromsø neste år for å sette meg på skolebenken igjen. Hvor er det ålreit å bo i båt i Tromsø? Hva koster det? Sitér dette innlegget Link to post
Martine930 Svart 26.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Det har de siste år vært båtboere i Skattøra Marina Tromsø. Du må vel regne med å betale ca 500 pluss strøm avhengig av størrelse på båtplass. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 26.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Takk for info! Finnes det noe mer sentrumsnære muligheter? Sitér dette innlegget Link to post
Tabaqui Svart 26.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Både Skattøra og Polarhavna har eller har hatt båtboere. Tipper det er letterst å få leid plass på Skattøra. Nordsjeteen (Tromsø Havn i sentrum) har helt spesifikt i reglementet at det ikke er lov å bo i båten. Synes 500 i mnd hørtes lite ut. Er i alle fall mye mindre enn jeg får leid båtplass for i Tromsø. Gjett på det doble + strøm, så har du litt slarkemonn. Sitér dette innlegget Link to post
alf-inge Svart 26.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2016 Snakket nylig med en båteier i Polarhavna som betaler 700. Prisnivået ligger nok deromkring. Sitér dette innlegget Link to post
Martine930 Svart 27.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2016 Jeg ligger selv i Skattøra marina. Har nok sett noen som har leid ut for 500 om vinteren, men på helårsbasis har du nok rett at med strøm kan det fort bli 1000 kr måneden om det ikke er en smal båt. Skattøra marina har dusj og vaskerom tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Martine930 Svart 27.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2016 Rettelse: Båten min ligger der, men jeg bor ikke i båten permanent. Sitér dette innlegget Link to post
antontheodor Svart 20.Februar.2017 Del på Facebook Svart 20.Februar.2017 Jeg har også planer om å flytte til Tromsø og bo i båt der. Er det noen båtboere her som kan dele erfaring om dette? Hva er best havn? Hvor er det lov å bo ombord? Klesvask? Finnes det et havn med vaskemaskin? Ferskvann? Særlig om vinteren Ville sette pris på det hvis noen kunne dele egne erfaringer eller gi tipps om hvor jeg kunne få tak i noen som har det. Beste Hilsen, Anton Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.