Jump to content

Nimbus 320 : Øke kapasitet på septiktank ?

Gunda

Recommended Posts

• 6 måneder senere...
  • 5 år senere...

Hei

Jeg har kjøpt denne fra cipex.se, men det er ikke rett frem å montere.. Sliter med å få den inn gjennom luken fir å montere, men den ser ut til å passe på plassen sin.

Kjenner du til hvordan denne har blitt montert av andre Heram? Eventuelt, hvilken gruppe fant denne  tanken i?

Tar med glede imot monteringstips, for nå er den gamle tanken revet ut. Neste steg nå er å skjære større luke hvis jeg ikke finner noen annen lur metode.

Mvh Espen

Redigert av Esp1986 (see edit history)

Ok, har tatt sidelistene men må kanskje ta den på toppen også? Hvordan festet du den? Rammen til den gamle tanken er jo for liten. Tenkte sette den mot skroget og bruke hullbånd. Men ser det blir trangt mellom røret fra dieselvarmeren til frontlugar og tømmeventilen for septik til sjø. Har du bilde av tanken ferdig montert kanskje? ?

Supert, tusen takk for tips. Siste, spm: Smetter tanken rett inn når man fjernet listene rundt luken, eller må man lirke og vri litt for å få den igjennom luken? For meg virker tanken å være akkurat litt for lang siden den tar i platen i bakkant før den er innenfor luken.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...