nidelv 18 Startet 17.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2005 (redigert) Jeg lurer på om det er noen som har prøvd trimfinne på hekkagregat? Gode/dårlige erfaringer? Redigert 17.Juni.2005 av nidelv 18 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 18.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2005 (redigert) Jeg lurer på om det er noen som har prøvd trimfinne på hekkagregat? Gode/dårlige erfaringer? <{POST_SNAPBACK}> Er det slike som man monterer på kavitasjonsplaten for å gjøre den bredere? Det var en test av slike i Båtmagasinet for mange år siden, der de ble karakterisert som en fiasko. Men jeg har hørt om noen som med hell har montert sånne på båter som graver seg voldsomt ned med hekken på toppfart, og da fått løftet hekken en del. Høyere toppfart på en båt som allerede planer tror jeg du skal glemme. Redigert 18.Juni.2005 av Cand. noe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nidelv 18 Svart 18.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2005 Ja det var det jeg lurte på. Lurte også på om det holt båten rettere når jeg kjører alene hjelper, det da? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2005 Lurte også på om det holt båten rettere når jeg kjører alene hjelper, det da? <{POST_SNAPBACK}> Det vet jeg ikke, men jeg vil anta at trimflaps uansett er bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2005 Dette har vært diskutert tidligere, bl.a. i denne tråden: http://www.baatplassen.no/i/index.php?show...32&hl=trimfinne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.