Chiwas Startet 1.November.2016 Link til dette innlegget Startet 1.November.2016 Hei, jeg har 2 kg gass flasker i båten min, de er av den gamle typen gass flasker på 2kg. Er det noen her som har satt inn større flasker i sin seilbåt av samme type? Båten er fra 1999. Får ikke satt inn de nye typen 2 kg gass flasker i rommet til gassen. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 1.November.2016 Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 Har selv bygd omm slik at jeg får plassert en 5Kg flaske. Kuttet ut " bunnen " og støpte ny bunn, med dren for gass ut I akterspeilet. Sitér dette innlegget Link to post
Chiwas Svart 1.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 Har du et bilde av hvordan du gjorde det eller hvordan det blei? Sitér dette innlegget Link to post
klk Svart 1.November.2016 Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 2 kg var da veldig lite i en såpass stor båt. Selv har jeg plass til 11 kg flaske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.