OddArild Startet 1.November.2016 Del på Facebook Startet 1.November.2016 Fruen ønsker blanke glatte overflater i båten, som er lette og holde rene. Vi kommer fra en flett ny campingvogn til en båt fra 1980, så hun sliter litt med hvordan det ser ut inni (enda) Bør jeg lakke eller olje? Ser at det fulgte med ett spann med bengalakk klarlakk i båten, brukbart? Mener på det var owatrol jeg brukte en av vår tidligere båter, men husker ikke om den ble litt "seig" mtp når vi tørker støv? Odd Arild Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Du bør uten tvil lakkere utifra din beskrivelse og ønsker.Epifanes har noen fine produkter du kan ta en nærmere titt på. https://www.maritim.no/search?action=search&q=epifanes Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Jeg har god erfaring med å TreStjerner lakken til interiør i båt. Spesielt den silkematte blir veldig fin, tørker raskt, og er slitesterk. Du får den hos de fleste fargehandlere. Bruk aceton for avfetting - få bort all gammel teakolje etc. En oljelakk med allsidige bruksområder. TreStjerner Gulvlakk oljebasert kan brukes på tre-og parkettgulv, samt benker, møbler og andre interiørflater. Lakken er meget slitesterk og gir treverket en nydelig lød og glans. Fås i blank, halvblank og silkematt. Produktlenker Gå til fargevelger Slik gjør du det: Lakke trappLakke parkettLakke tregulv Teknisk datablad, FDV-og HMS-dokumenter kan lastes ned på Scanox.no: Trestjerner på Scanox.no Emballasje 0.75, 3 og 10 liter Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Kanskje greitt å undersøkje kva som er brukt tidlegare før ein bestemmer seg. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.November.2016 Del på Facebook Svart 2.November.2016 Jeg kan anbefale Owatrol Edelolje, jeg brukte denne på alle horisontale flater i min båt for nærmere 10 år siden og det ser fortsatt flott ut! Blir ikke klissete, ser ut som lakk men er altså en olje. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
grawis Svart 2.November.2016 Del på Facebook Svart 2.November.2016 Hvis du går for lakk vil jeg anbefale silkematt jeg og. Vakkert :-) Sitér dette innlegget Link to post
dritslem Svart 3.November.2016 Del på Facebook Svart 3.November.2016 Hvis du går for lakk vil jeg anbefale silkematt jeg og. Vakkert :-) Kan du komme med bildeeksempel? Smaken er som baken :-) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 3.November.2016 Del på Facebook Svart 3.November.2016 (redigert) Owatrol d1 på innredning og d2 på dørken har jeg brukt. Veldig fornøyd Redigert 3.November.2016 av Draco24styling (see edit history) Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.