gjeldfri Startet 1.November.2016 Link til dette innlegget Startet 1.November.2016 Båten er en -94 modell, dvs førsteutgaven. Det er ikke så mye stuerom om bord, så jeg lurer på om jeg kan utnytte plassen under benkene forut. Tenker en løsning slik som på den fra vedlagte Finnannonse. Lurer imidlertid på om de benkene er fylt av skum, eller om det bareer luft. Noen som vet? http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=82901691 Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 1.November.2016 Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 Jeg kjenner ikke til denne tidlige utgaven. Men dersom de er fylt med skum så skal det være helt fylt om de gjør jobben bra. Og da vil det være en stum lyd om du banker på plasten. Bank på toppen og på siden der den nyere har sine lukeåpninger. Om det låter hult er det nok også det! Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 1.November.2016 Link til dette innlegget Svart 1.November.2016 Hei. Sjekk med Ibizaboats så kan sikkert de gi deg svar. (Mail@ibizaboats.no) De pleier å være kjappe på å svare på spørsmål. Jeg kjøpte ny luke til ene siden foran til min 99 modell der for et par år siden. Da hadde de luker på lager. (Det er et alternativ hvis det ikke er skum under benkene på din og du ønsker å montere originale..). Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
gjeldfri Svart 2.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Takk for tips, skal sende dem en mail. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 5.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2016 Sendte mail til Ibiza. De videresendte til Herføl marina, vår båten er laget. Det er ikke skum i hulrommet, men skal jeg sette inn luker, må jeg også støpe gulv i kassene. Da blir det mer jobb enn jeg hadde håpet på. Tror jeg venter ihvertfall en sesong. Nytt for oss med åpen båt, så vi skal prøve å se om det funker. Er jo lettvint for å komme ut på skjæra, men man mister jo de mulighetene en daycruiser eller snekke gir. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.