Tom Rør
Jeg må nok en gang takke for at folk gidder å følge oss på tur. Nå er vel turen over når det gjelder nye opplevelser, og selvom selve turen fikk en litt spesiell vending når kabelen valgte å hive inn håndkleet, har det vært en særdeles morsom opplevelse å kunne bevege seg i helt nye omgivelser. Det å kunne gå på vannveiene i Europa på egen kjøl kan absolutt anbefales.
Når kabelproblemet var på sitt mest intense, fikk vi uvurderlig hjelp av Fru Jacobsen her på dette unikumet av et forum, og uten hans hjelp ville vi mest sannsynlig måtte feiret jul i Quxhaven ? Alle dere andre som ringte og tenkte på hvordan problemet kunne løses skal også ha en stor takk.???
Hvis noen lurer på noe om Quxhaven, er det bare å spørre. ??Hvor neste tur går vet jeg ikke, men det blir nok en ny tur neste år. Jeg har en liten drøm om Shetland/Skottland/England, men jeg er ikke fremmed for å ta båten på skip til Tromsø, og ta den hjem derfra heller. Norskekysten ligger nok mitt hjerte nærmest, og man får aldri sett nok av den.
Jeg håper folk har hatt glede av denne tråden, og ønsker dere alle en fortsatt godt båtsesong.